REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO „TFLEX.PL”
z dnia 10.04.2016
Sklep internetowy działający pod adresem www.tflex.pl prowadzony jest przez firmę NewTech Solutions Sp. z o.o.
zarejestrowanej w Sądzie Rejonowym w Zielonej Górze, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000157748;
REGON: 978035337; NIP 925-19-27-868.
§1 DEFINICJE
- Klient – pełnoletnia osoba fizyczna lub firma, składająca Zamówienia i dokonująca zakupu Towarów;
- Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.tflex.pl, za pośrednictwem którego Klient składa Zamówienia i dokonuje zakupu Towarów;
- NewTech Solutions– podmiot będący właścicielem i prowadzący Sklep;
- Towar – produkty prezentowane w Sklepie;
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i ilość Towaru;
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy NewTech Solutions i Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
- Czas realizacji Zamówienia – okres jaki upływa od momentu otrzymania przez Klienta od momentu wpłynięcia należności na rachunek bankowy NewTech Solutions (w przypadku przedpłaty) do momentu wysyłki Towaru do Klienta.
§2 INFORMACJE PODSTAWOWE
- Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady składania Zamówień w Sklepie oraz zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
- Klientowi zakazuje się dostarczania treści niezgodnych z prawem oraz korzystania ze Sklepu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie i uciążliwy dla innych Klientów.
-
Sprzęt i akcesoria komputerowe prezentowane w Sklepie są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Zamówione oprogramowanie dostarczane jest w wersjach pudełkowych na płytach DVD lub CD. - Wszelkie nazwy i znaki handlowe umieszczone na stronach internetowych Sklepu są znakami zastrzeżonymi dla ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celu identyfikacji.
- Informacje o Towarach prezentowane w Sklepie nie stanowią oferty lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Do każdego zakupu wystawiana jest faktura VAT.
§3 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ I PROCEDURA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY
-
Zamówienia w Sklepie można dokonać w następujący sposób:
• na stronie internetowej www.tflex.pl: wypełniając formularz Zamówienia;
• pocztą elektroniczną: wysyłając na adres podany na stronie KONTAKT – Zamówienie, zawierające dane wystarczające do jego realizacji tj. dane do faktury, adres dostawy oraz określenie sposobu płatności i wysyłki; - W celu złożenia Zamówienia na stronie internetowej Sklepu, należy dokonać wyboru Towarów podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty i informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu.
- Wybór zamawianych Towarów przez Klienta dokonywany jest przez ich dodanie do Koszyka.
- W trakcie procedury Zamawiania Klient wybiera odpowiednią formę przesyłki i płatności oraz uzupełnia dane konieczne do zrealizowania Zamówienia, w szczególności imię i nazwisko (nazwę), adres, adres dostawy.
- Do zakończenia procedury Zamówienia niezbędna jest akceptacja Regulaminu Sklepu przez Klienta.
- Procedura składania Zamówienia kończy się w chwili naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie”.
- W trakcie składania Zamówienia (do chwili naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie”) Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz zmian w zakresie wyboru Towarów.
- Wysłanie Zamówienia przez Klienta stanowi oświadczenie woli zawarcia Umowy sprzedaży z NewTech Solutions.
- Po dokonaniu Zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail potwierdzającą złożone Zamówienie. W przypadku wyboru przez Klienta formy płatności „przedpłata przelewem bankowym”, do wiadomości dołączona jest faktura pro-forma zawierająca dane niezbędne do przelewu (faktura pro-forma może być również dostarczona w oddzielnej wiadomości).
- Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie i potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży następuje poprzez przesłanie Klientowi na adres poczty elektronicznej potwierdzenia Zamówienia.
§4 REALIZACJA ZAMÓWIEŃ I DOSTAWA TOWARÓW
- Czas realizacji Zamówienia wynosi do 14 dni roboczych od momentu wpłynięcia należności na rachunek bankowy NewTech Solutions (w przypadku przedpłaty).
- W przypadku braku możliwości realizacji Zamówienia w podanym terminie, Klientowi zostanie zaproponowany nowy termin realizacji Zamówienia lub możliwość odstąpienia od Umowy sprzedaży.
- NewTech Solutions zastrzega sobie prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży, jeżeli Zamówienie stało się niemożliwe do zrealizowania wskutek okoliczności, za które NewTech Solutions nie ponosi odpowiedzialności.
- Dostawa Towarów ograniczona jest do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
- Dostawa Towarów do Klienta odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Ewentualne koszty dostawy zostają wskazane Klientowi w trakcie składania Zamówienia.
- Odbierając przesyłkę, Klient ma prawo do sprawdzenia czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu mechanicznemu i czy jest kompletne. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub niekompletności przesyłki, można sporządzić Protokół Szkody w obecności pracownika firmy kurierskiej. Protokół powinien wówczas być przygotowany w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, podpisanych przez Klienta oraz pracownika firmy kurierskiej. Sporządzony przy odbiorze przesyłki Protokół Szkody ułatwia procedurę reklamacji.
§5 CENY TOWARÓW I METODY PŁATNOŚCI
- Wszystkie ceny Towarów zostały wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Informacja o cenie Towaru ma charakter wiążący od momentu otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail potwierdzającej złożone Zamówienie do momentu zakończenia realizacji Zamówienia.
-
Klient może dokonać płatności za zakupione Towary w następujący sposób:
• przelewem na rachunek bankowy NewTech Solutions.
§6 SZCZEGÓLNE REGULACJE DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ TOWARÓW W WERSJI ELEKTRONICZNEJ (ESD)
- Do Zamówień Towarów w wersji elektronicznej nie mają zastosowań regulacje zawarte w §4 pkt. 1, 4-7 oraz §5 pkt. 3.
-
W przypadku Zamówień Towarów w wersji elektronicznej oraz Zamówień mieszanych (zawierających jednocześnie Towary w wersji tradycyjnej i elektronicznej), dostępnymi formami płatności są:
• przelew na rachunek bankowy. - W przypadku Zamówień wersji elektronicznych Towarów, Klient nie ponosi żadnych kosztów dostawy. Realizacja Zamówień mieszanych w zakresie dostawy Towarów w wersji tradycyjnej odbywa się na zasadach określonych w §4.
- Dostawa Towarów w wersji elektronicznej odbywa się automatycznie pocztą elektroniczną, niezwłocznie po wpłynięciu należności na rachunek bankowy NewTech Solutions
- W przypadku Zamówień niektórych Towarów w wersji elektronicznej, gdzie licencje zamawiane są dla konkretnego Klienta i w sposób nierozerwalnie z Nim związane (licencja imienna), realizacja Zamówienia rozpoczyna się w momencie wpłynięcia należności na rachunek bankowy NewTech Solutions i trwa do 7 dni.
§7 UPRAWNIENIA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ KLIENTA
- Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu Cywilnego, przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży bez podania przyczyn w terminie 10 dni od momentu dostarczenia Towaru do Klienta pod warunkiem nieaktywowania licencji w przypadku oprogramowania.
- Warunkiem odstąpienia od Umowy sprzedaży jest wysłanie na adres Sklepu (NewTech Solutions Sp. z o.o., ul. Inżynierska 8, 67-100 Nowa Sól) pisemnego Oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przed upływem terminu określonego w §7 pkt. 1.
-
Prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi w przypadku:
• Towarów zapisanych na informatycznych nośnikach danych, jeśli zostało usunięte oryginalne, fabryczne opakowanie Towaru;
• Towarów w wersji elektronicznej (ESD), tj. kluczy licencyjnych przesyłanych pocztą elektroniczną, z uwagi na ich charakter;
• Towarów, których licencje przygotowane są na specjalne zamówienie dla konkretnego Klienta i w sposób nierozerwalnie są z nim związane. - W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu zakupionego Towaru w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Dołączenie do zwracanego Towaru kompletu dokumentów ułatwi i przyspieszy procedurę odstąpienia od Umowy.
- W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży NewTech Solutions dokona zwrotu wpłaconej przez Klienta należności niezwłocznie, w terminie do 14 dni od odstąpienia przez Klienta od Umowy sprzedaży.
- Koszt opakowania i odesłania Towaru na adres Sklepu ponosi Klient.
§8 RĘKOJMIA ZA WADY
- NewTech Solutions jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta niebędącego konsumentem w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu cywilnego, za wady fizyczne lub prawne sprzedanych Towarów w ramach rękojmi za wady, na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym.
§9 REKLAMACJE DOTYCZĄCE TOWARÓW
- NewTech Solutions jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu cywilnego, za niezgodność sprzedanego Towaru z Umową sprzedaży, na zasadach określonych w Ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
- Reklamacje należy składać w formie pisemnej (na adres Sklepu lub poczty elektronicznej Sklepu).
- NewTech Solutions zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
§10 GWARANCJA JAKOŚCI
- NewTech Solutions nie jest producentem Towarów prezentowanych w Sklepie i nie udziela na nie własnej gwarancji.
- Warunki gwarancji udzielanej przez producentów Towarów prezentowanych w Sklepie określone są w umowach licencyjnych poszczególnych Towarów.
§11 REKLAMACJE W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- NewTech Solutions podejmuje działania w celu zapewnienia poprawnego działania Sklepu i zobowiązuje się usunąć wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
- Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić NewTech Solutions w formie pisemnej (na adres Sklepu lub poczty elektronicznej Sklepu) o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu.
- NewTech Solutions zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
§12 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Złożenie Zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez Klienta na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez Sklep w celu realizacji Zamówienia, a co za tym idzie mogą być one w tym celu przekazane innym podmiotom, takim jak np. firmy kurierskie.
- Klient ma prawo do dostępu, uzupełnienia, uaktualnienia lub sprostowania oraz żądania zaprzestania przetwarzania lub wykorzystywania, a także usunięcia swoich danych osobowych przez Sklep.
- Podczas procedury Zamówienia Klient może wyrazić zgodę na przesyłanie informacji handlowych przez Sklep. Zgoda ta może zostać wycofana przez Klienta w każdej chwili.
- Sklep dokłada wszelkich możliwych starań, aby zapewnić ochronę udzielanym przez Klienta informacjom i danym osobowym, przekazanym podczas korzystania ze Sklepu i dokonywania Zamówień.
§13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Rozstrzyganie sporów pomiędzy NewTech Solutions a Klientem będącym konsumentem w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu miejscowo zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
- Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy NewTech Solutions a Klientem niebędącym konsumentem w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu Cywilnego, jest sąd właściwy ze względu na siedzibę NewTech Solutions Sp. z .o.o.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny i inne właściwe przepisy prawa polskiego.